Thursday, April 12, 2007

講過D野唔算數

我唸,講過D野唔算數同講過D野算數,係同一意思,即係「水過鴨背」,或者係「無口齒」。

做我呢行,有一個職業病,就係一就一,二就二,實牙實齒,樣樣都好認真。

初期,識D朋友應承左D野之後當冇件事,感覺有D激氣,點解可以咁「口輕輕」,講完當冇講過。

不過,之後我認識左一樣野,學習緊一件事,就係,如果人地同你講第一次就唔好當真,佢再提第二次才認真都未遲。呢個方法是特別對待應承左D野之後當冇件事的朋友。對待實牙實齒的朋友,可照樣認真對待。

至於,那些應承左D野之後當冇件事的朋友,我會認為佢地係:記性差、無心記、或者係發口痕。
我會接納佢地既特點,但與此同時,亦會小心理解佢地D承諾既真實性。

No comments: