Friday, March 09, 2007

真相

原來去追尋一個真相唔係咁容易。
但去接受一個真相同樣唔容易。

做我呢行,有時有D好似私家偵探咁,
查根問底,都幾討人厭。

講番早排提及件公司失竊案,
其實我好想知邊個做,不過無從考究。
但對於失竊案既處理方法,應該講失竊案無處理既方法,
我只能覺得無奈。

失竊後,
經幾番要求,公司比番全新一套接收器、滑鼠和數字鍵盤我。
其實係唔係全新唔係最重要,就算比番個舊接收器我用都得,
最重要是要比公司知道受害者唔應該承受因失竊所導致既後果,
因為,由頭到尾我都係無辜!
不過,唔知點解IT部門無論對件失竊案同埋訂接收器既處理方法一D都唔積極,
究竟佢地係針唔「吉」到肉唔知痛?定係將我件失竊案唔當真,認為真兇其實係我自己?

曾經有人問我係咪得罪左人,被人整蠱?咁大擠?玩針對?定係種族歧視呀?
都係諗得簡單D好。
………

近期,從一些事既發生,引發我對之前所發生既另一件事有唔同睇法。
其實有時好難知道別人的說話既真假虛實。
聽下呀東講,又聽下阿西說,攪到事實真相唔知係點,
我想真相可能只有東同西知,聽既人去接受邊面變得好主觀,
其實事實真相可能令邊面都咁醜惡,有時想下想下唔知真相可能仲好。

所謂「越接近真相,越接近死亡」,
為保性命,都係問少D為妙。

No comments: