Saturday, March 24, 2007

車廂中的對話

******

對話一
S:你話新開個間上海舖叫嘧野名?
W:叫旺呀。
S:咁係咪真係好旺呀?
W:係呀,D人企晒係到等位…
S:咁有冇VIP咭?
W:我媽咪就係VIP咭…
(忽然很想叫埋auntie,不過佢都唔知我係嘧水,於是問…)
S:咁你似唔似你呀媽?
W:身體一D部份似啦。
S:咁身體似個部份係唔係塊面到…
W:一D啦。
(坐在W旁邊既W’s女友M,靜靜地聽我地對話之後忽然說…)
M:你都唔志在個一兩蚊啦。
… (其中一兩句對話不是重要部份,因此不記錄在此)
S:哇!有進步呀,你D數口咁精呀…
…(忘記接下來的對白,只記得我們哈哈大笑…)

******

對話二
S:平時有時間想relax既時候,鍾意狂煲鍱,你地會鍾意做嘧呀?
W:砌模型。
M:我鍾意煲鍱。
S:咦,咁我地咪可以一齊煲鍱?
M:你鍾意煲既未必係我鍾意煲既,你可以煲既時間未必係我可以煲既時間…
S:咁又係…
(都拒絕得我幾直接了當。)

後記:
曾幾何時,我地都走過一齊睇鍱,雖然未至煲既程度,但兩三個鐘總會花上,那是星期日午飯後的日子,什麼殘酷一叮、什麼笑片…,那時不須預約…似乎那些日子不再…拍拖和未拍拖,原來分別都幾…不過,我都好明白同接受,哈哈。

No comments: